Chevrolet Spark se pregăteşte să-şi înceapă cariera pe pământ american. Integrat în noua strategie globală pe care General Motors a pus-o la punct pentru marca fondată de Louis Chevrolet, micuţul Spark a trebuit să accepte o serie de modificări menite să-i ofere un look cât mai american, însă nu din considerente estetice, ci legislative.
Astfel, farurile au primit doar clasicele lumini de poziţie portocalii, tipic americane, dar bara de protecţie are un design complet revizuit. Aceasta oferă acum ornamente cromate, ce încadrează farurile de ceaţă, iar grila despărţită de emblema Chevrolet prezintă o parte inferioară de dimensiuni mărite.
Interiorul preia şi el cu fidelitate atât liniile cât şi materialele versiunii comercializate pe Bătrânul Continent, dar tabloul de bord trădează specificul pieţei pe care o va ţinti acest Spark. Vitezometrul este gradat în mile, iar computerul de bord va afişa consumul instant în mile/ galon, şi nu în l/100 km, aşa cum era firesc până acum pentru un Spark european.
Spatele micului Chevrolet este aproape neschimbat, cu excepţia stopurilor. Aceeaşi formă şi arhitectură ca şi în cazul versiunii europene, dar, în cazul Spark-ului pe care îl vor conduce urmaşii lui Abraham Lincoln, semnalizatoarele au fost integrate în stop, renunţându-se la lumina galbenă. Sub capotă, americanii vor găsi un propulsor de 1,2 litri şi 85 CP.